Tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę Press Service na zlecenie magistratu Zdecydowana większość publikacji (niemal 34 tys.) pojawiła się w mediach społecznościowych. Przede wszystkim były to krótkie wzmianki o neutralnym wydźwięku. Ulica była wymieniana jako m.in. miejsce, w którym odbywały się różne wydarzenia. 40 procent publikacji ukazało się na łamach mediów regionalnych, a 60 procent – ogólnopolskich.
Negatywne publikacje poruszały głównie temat czystości ulicy. Najwięcej pozytywnych było z kolei poświęconych bożonarodzeniowemu jarmarkowi i Festiwalowi Światła. Jeśli urzędnicy chcieliby zamówić taką samą ilość publikacji, musieliby wydać na nie 71 mln zł.
WIERSZE, ŻYCZENIA NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA
NOWY ROK 2017. HOROSKOP DLA WSZYSTKICH ZNAKÓW. HOROSKOP NA NOWY ROK 2017
Wolne dni w 2017 roku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagrali dzikie pląsy Nataszy Urbańskiej. Coś jej wystawało spod sukienki...
- Eleni od trzydziestu lat żyje bez córki. Jej grobu można nawet nie zauważyć
- Kurdej-Szatan wraca do TVP! To już pewne, szykują dla niej coś specjalnego
- Były ukochany Maryli nieźle się urządził! Jasiński mieszka lepiej niż ona! | ZDJĘCIA