– W sezonie letnim wszystkie lody Big Milk dostarczane przez producenta do sklepów w całej Polsce posiadają na opakowaniu oznaczenia konkursowe. Tesco, jak i większość dużych sieci handlowych, z powodów operacyjnych nie bierze udziału w tej promocji, jednak nie ma możliwości zamówienia produktów bez oznaczeń konkursowych – wyjaśnia biuro prasowe Tesco Polska.
– Z tego powodu producent lodów na swojej stronie internetowej zamieścił informację, w których sklepach można odebrać nagrodę. Jeśli klient poczuł się niedoinformowany, pragniemy go przeprosić i poinformować, że poprosiliśmy producenta lodów o umieszczenie bardziej szczegółowej informacji na temat sklepów niebiorących udziału w tej promocji.
Przeciętnego klienta takie wyjaśnienia nie satysfakcjonują. Zasady promocji powinny być przejrzyste – albo w hipermarketach nie powinno sprzedawać się w ogóle promocyjnych Big Milków, a jeśli już są, to powinny być i nagrody.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]