Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Komisarz Alex zrobił Łodzi świetną reklamę

(msm)
Prawie dziesięciokrotnie zwróciły się Łodzi pieniądze wyłożone na realizację serialu "Komisarz Alex". Miasto wyłożyło na ten cel ok 1 mln zł, a - jak wynika z wyliczeń firmy Press-Service Monitoring Mediów tzw. ekwiwalent reklamowy serialu dla Łodzi ma wartość ok. 10 mln zł.

W 2012 r. nazwę Łódź w związku z tym serialem wymieniono w mediach 650 razy (najlepszy wynik ma Sandomierz pokazywany w serialu "Ojciec Mateusz" - wymieniony 900 razy).
.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany