"Made in Łódź", bo tak jej autorzy nazwali kolekcję, traktuje maluchów (ubranka przeznaczone są dla dzieci do 6 lat) jak dorosłych. Marynarki, swetry, spodnie i czapki odbiegają od różowych ubrań dla dzieci i wyglądają jak wyciągnięte z szafy ich rodziców. "Ideą marki Czesiociuch jest postrzeganie dziecka jako pełnowartościowego człowieka. Nasza propozycja to ubrania oryginalne stylistycznie, które może nosić i siostra, i brat. Produkty Czesiociucha mają podkreślać indywidualizm małych ludzi i nie stronić od czasami trudnych tematów" - wyjaśniają autorzy kolekcji na stronie internetowej. Ceny ubrań wahają się od 129 do 199 złotych.
ZOBACZ FILM |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Torbicka kontra Derpienski na Festiwalu w Cannes. Cicha elegancja czy róż i cekiny?
- O tej relacji Rosiewicza i Villas nikt nie wiedział. Prawda wyszła na jaw teraz
- Roxie obwieszona Chanel wybierała obrączki z Kevinem. Mieli wyjątkowe towarzystwo
- Foremniak obnaża sfatygowane stopy. Mogła oszczędzić nam takich widoków? [FOTO]