Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Oszukany przy reklamacji

(kz)
- W hipermarkecie reklamowałem kupiony rower. W punkcie obsługi klienta wpisano, że reklamacja jest z tytułu gwarancji i... powiedziano, iż odeślą ją do producenta.

Ja mam czekać na odpowiedź, bo to już dalej sklepu nie interesuje. Dopiero u rzecznika konsumentów dowiedziałem się, że zostałem wpuszczony w maliny, bo gdybym reklamował z tytułu niezgodności z umową, to sklep musiałby się zająć sprawą. Tyle że nikt mnie o tym w hipermarkecie nie poinformował.
Janusz Grajewski __

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany