- Każda minuta rozmowy z konsultantem kosztowała mnie 26 groszy. Dzwoniłem kilka razy, więc za rozmowy zapłaciłem ponad 20 zł. Tak nie powinno być, bo awaria leżała przecież po stronie TP. Kiedy spytałem, czy telefon na płatną infolinię, to jedyny sposób zgłoszenia awarii, usłyszałem, że tak. TP SA tłumaczy, że są też bezpłatne formy zgłaszania awarii (np. przez internet na stronie www.tp.pl, jednak nasz Czytelnik właśnie awarię internetu chciał zgłosić, więc ta opcja jest dla niego niewykonalna) lub za pomocą wysłania wiadomości SMS na numer 6505.
- Bezpłatna infolinia pod numerem 800 102 102 została zastąpiona płatną infolinią 801 505 505 - wyjaśnia Maria Piskier, rzecznik TP SA. - Wdrożenie opłaty ma spowodować zmniejszenie kontaktów niemerytorycznych, np. żartów czy pomyłek klientów PZU (infolinia PZU - 801 102 102). Dzięki temu klienci szybciej będą mogli uzyskać pomoc doradcy, a łącza nie będą "się zapychać".
Wszyscy korzystający z usług tzw. szerokopasmowych otrzymali na piśmie informacje dotyczące zmian w obsłudze telefonicznej oraz o koszcie połączenia z infolinią.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc