- Do egzaminu przystąpiło pięć osób, cztery nie poradziły sobie już z pierwszą próbą, czyli slalomem wolnym - mówi Łukasz Kucharski, dyrektor łódzkiego WORD.
Dawniej popularną "ósemkę", czyli jazdę slalomem między pachołkami wykonywało się jadąc motocyklem po namalowanej na jezdni ósemce. Teraz pachołki trzeba objeżdżać, ale w wyznaczonym na jezdni prostokącie - najechanie na którąś z linii, która go wyznacza, to dyskwalifikacja. Równie trudnym po zmianach okazał się manewr nazywany jazdą między bramkami. Motocyklista jadąc powoli musi tak manewrować pojazdem, by przejechać przez 5 bramek nie strącając słupków, które je tworzą.
- Te dwa zadania okazują się najtrudniejsze - mówi Kucharski. - Niestety auto szkoły jeszcze nie mają odpowiedniej infrastruktury, gdzie kursant mógłby poćwiczyć. Dlatego nie warto podchodzić do nowego egzaminu nie mając odpowiedniego treningu.
Pozostałe zadania podczas egzaminu praktycznego to jazda slalomem z dużą prędkością między trzema słupkami oraz omijanie przeszkody przy dużej prędkości, ok. 50 km/h z zastosowaniem przeciwskrętu. Ostatnim zadaniem jest przeprowadzenie motocykla przez kierowcę po wyznaczonej trasie do przodu i do tyłu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!
- Tak wygląda Bohun z "Ogniem i Mieczem". 60-latek nie przypomina siebie sprzed lat
- Wystrojona Cichopek dystansuje się od Kurzajewskiego na imprezie. Kryzys w niebie?
- Nieznana przeszłość Anity Werner. Zdjęcia dziennikarki w negliżu