- Chcemy aby klient mówił o nas "tu jest tanio i taniej". Tanio oznacza dla nas to, że artykuł po artykule będziemy oferować niższą cenę niż sklepy naszej konkurencji. Chcemy także oferować najszerszy wybór asortymentu i wysoką jakość oferowanych produktów - mówi Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.
- To co istotne - dodaje - chcemy aby w naszym sklepie klient mógł zrealizować jak najwięcej swoich potrzeb. Stawiamy więc na mniejsze opakowania lub zaproponujemy możliwość podzielenie większego opakowania na mniejsze, tak aby klient za tą samą kwotę mógł kupić więcej asortymentu - informuje portalspozywczy.pl
- Dochodziły do nas sygnały, że klienci często czują się zagubieni wśród tak bogatej oferty, mieli problemy z odnalezieniem tych produktów, na których im zależy. Często produkty dublowały się, poza tym nie mogliśmy w odpowiedni sposób wyeksponować towarów, które cieszyły się największą popularnością -wyjaśnia Paweł Szczypek, dyrektor Auchan Łomianki.
Sklep w Łomiankach to pierwsza placówka Auchan w Polsce, która wdrożyła projekt ograniczenia asortymentu na taką skalę.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Na co Anita Sokołowska przeznaczy wygraną? Zaskakująca odpowiedź jej partnera
- Edward Miszczak w ogniu pytań! Brakuje mu słów w rozmowie o Dagmarze Kaźmierskiej
- Co się dzieje na głowie Sykut-Jeżyny? Kolejny tydzień i kolejna zmiana [ZDJĘCIA]
- Żona Stuhra wyjada po nim resztki i się tym chwali! Wymyśliła na to nową nazwę