Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Blokada przeciw telefonicznemu nękaniu przez sieci komórkowe

(aga)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Shutterstock
- Kupiłam telefon w sieci Orange i teraz kilka razy w tygodniu odbieram telefony od pracowników operatora, proponujących mi różnego rodzaju "okazje" - mówi pani Mariola, czytelniczka "Expressu".

- Ostatnio zaproponowano mi ubezpieczenie przeciw nowotworowi... narządów rodnych. Zadawano mi intymne pytania dotyczące zdrowia, więc zdenerwowałam się i przerwałam tę rozmowę. Dlaczego mój własny operator mnie nęka?
- Oferujemy naszym klientom różnego rodzaju ubezpieczenia - wyjaśnia Maria Piskier, rzecznik Orange. - Jeśli abonent nie życzy sobie otrzymywania tego rodzaju telefonów, wystarczy, że w najbliższym salonie Orange złoży tzw. sprzeciw marketingowy. Złożenie go nie wymaga formy pisemnej - można go uaktywnić telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
Sprzeciw oznacza, że operator, w tym wypadku Orange, nie będzie nam proponował żadnych swoich usług. Złożenie sprzeciwu jest bezpłatne.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany