Intensywne prace trwają na pętli przy al. Wyszyńskiego. Robotnicy zdemontowali tam większość starych szyn i przygotowują teren pod nowe torowisko. We wrześniu ma być tam gotowy pierwszy na trasie zintegrowany przystanek, na którym pasażerowie będą przesiadać się z autobusów do tramwajów.
Intensywne prace trwają na pętli przy al. Wyszyńskiego. Robotnicy zdemontowali tam większość starych szyn i przygotowują teren pod nowe torowisko. We wrześniu ma być tam gotowy pierwszy na trasie zintegrowany przystanek, na którym pasażerowie będą przesiadać się z autobusów do tramwajów.
Największym wyzwaniem była budowa mierzącego około ćwierć kilometra tunelu, którym na głębokości 6,5 metra kierowcy będą poruszać się wzdłuż alei Mickiewicza i Piłsudskiego. Wjazd do niego znajdować się będzie tuż przed skrzyżowaniem z ul. Wólczańską, wyjazd zaś na wysokości Galerii Łódzkiej. Dach tunelu stanowią zbrojone betonowe „belki” o długości 9,5 m i wadze 5 ton każda. Dziś wyjazd z tunelu wygląda tak.
Za rok ma być taki.