Od każdego klubu będzie to wymagało powołania odrębnej spółki prawa handlowego, która będzie zarządzała pierwszą drużyną. Kiedy to zrobić? Starły się dwie koncepcje. Pierwsza, lansowana przez Ogniwo Sopot, Lechię Gdańsk i Budowlanych Lublin, by zrobić to jak najszybciej, nie czekając na przekształcenia poszczególnych klubów, które na ogół są stowarzyszeniami. Druga, lansowana przez Master Pharm Rugby Łódź, polegająca przeczekaniu sześciu miesięcy, w czasie których klub z Łodzi zorganizuje sponsora tytularnego rozgrywek ekstraligi.
Koncepcja Master Pharm Rugby zwyciężyła. Człowiekiem odpowiedzialnym za projekt został dyrektor Budowlanych SA - Mirosław Żórawski
Na radzie ekstraligi uchwalono wspólny budżet marketingowy wszystkich klubów, co spowodowało, że kluby zobowiązały się do przestrzegania standardów dotyczących np. komunikacji z mediami, kibicami i sponsorami. Najlepszą promocją rozgrywek są bezpośrednie relacje na Polsacie i kanale na YouTube.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?