Z wyliczeń przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi wynika, że dzięki temu miasto zyskało przez tydzień reklamę w mediach wartą ponad 1,5 mln zł. W internecie pojawiło się blisko 40 tys. wzmianek związanych z festiwalem z czego aż 98 proc. miało charakter pozytywny lub neutralny. Dotarły one do 9 milionów osób.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Narożna przeszła poważną operację. Latami ukrywała dolegliwości po porodzie
- Dramat Roksany: przyleciała do teściowej WYNAJĘTYM helikopterem! Oszczędza na własny?
- Pazura wziął kolejny ślub poza granicami Polski. Nikt się tego po nim nie spodziewał
- Michał Szpak w prześwitującej spódnicy. Te widoki trudno zapomnieć