Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku Serial zanotował wyraźny wzrost wpływów z reklam do 126,44 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość" straciło 710 tys. widzów.TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego.
NORBLIN EVENT HALL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wiemy, ile za krzesła zapłaciła Lara Gessler! Cena nie na kieszeń przeciętnego Polaka
- Scysja na planie "Nasz Nowy Dom". Romanowska nie ma posłuchu wśród uczestników?!
- Smaszcz mówi o ślubie Cichopek i Kurzajewskiego, będą MIELI DZIECKO?! TYLKO U NAS
- Janina z "Sanatorium" OBNAŻA Tadeusza! Wciska gadżety z jej intymnymi zdjęciami?!