Stacja poprzedniego systemy Łódzkiego Roweru Publicznego, zdjęcie z 2019 r.
Głosowanie nad czterema propozycjami rozpocznie się we wtorek, 16 lutego, i ma odbywać się na internetowych profilach Łodzi na Facebooku i Instagramie oraz na platformie Vox Populi (vox.uml.lodz.pl).
- Użyta kolorystyka bazuje na logo, albo herbie Łodzi. Elementy typograficzne są spójne z systemem identyfikacji miasta - mówi wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik. - Od dłuższego czasu staramy się, by wszystkie kluczowe inicjatywy miasta posiadały spójny mianownik graficzny. Chcemy, aby komunikacja wizualna miasta była spójna i oparta o przyjęty system identyfikacji. Dzięki takim zabiegom projektowym budujemy spójną, konsekwentną i rozpoznawalną markę miasta. Do wyboru mamy cztery rodzaje malowania.
KLIKNIJ NA KOLEJNE SLAJDY I ZOBACZ PROPOZYCJE
Pierwsza propozycja to zestawienie koloru żółtego, w odcieniu użytym w logo Łodzi, z szarością.
Druga propozycja to cyjanowy (niebieski) rower z hasztagiem #KochamŁódź.
Trzecia propozycja to złoto-czerwony rower nawiązujący do kolorystyki herbu Łodzi, w którym tradycja łączy się z nowoczesnością,