1/4
81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

81% konsumentów twierdzi, że tym roku do swoich wydatków podejdzie ostrożniej, bardzo skrupulatnie wybierając marki oferujące najbardziej spersonalizowane doświadczenia.

2/4
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

3/4
Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na...
fot. Mariusz Kapała / Polska Press

Ponad 60% z nich oczekuje od firm natychmiastowej reakcji na zapytania i zgłaszane prośby oraz problemy, licząc, że trafi na osobę posiadającą aktualne informacje o statusie sprawy, niezależnie od działu, który ta będzie reprezentować.

4/4
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na shownews.pl

Polecamy

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Ósmoklasiści zaczynają egzaminy. Testy będą pisać przez trzy kolejne dni! FOTO FILM

Ósmoklasiści zaczynają egzaminy. Testy będą pisać przez trzy kolejne dni! FOTO FILM

Horoskop miłosny dla par i dla singli od 13 do 20 maja

Horoskop miłosny dla par i dla singli od 13 do 20 maja

Zobacz również

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Najciekawsze plotki transferowe w Ekstraklasie. Kto, gdzie, za ile?

Ósmoklasiści zaczynają egzaminy. Testy będą pisać przez trzy kolejne dni! FOTO FILM

Ósmoklasiści zaczynają egzaminy. Testy będą pisać przez trzy kolejne dni! FOTO FILM