Magistrat rozstrzygnął przetarg. Za 300 piór zapłaci 39,8 tys. zł (132 zł za jedno), a za 200 pendrive'ów 28,5 tys. zł (142 zł za sztukę). Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi zamówiło ekskluzywne gadżety jako prezenty dla dyplomatycznych gości zagranicznych odwiedzających Łódź i zagranicznych inwestorów. W sumie Urząd Miasta Łodzi za różnego rodzaju gadżety (m.in. 150 markowych plecaków z 30-letnią gwarancją, setkę skórzanych wizytowników, 400 koszulek, 10 tys. balonów w siedmiu kolorach, 500 zestawów kredek, 100 parasoli, 5 tys. foliowych płaszczy przeciwdeszczowych, 400 porcelanowych kubków i 10 tys. papierowych czapeczek z daszkiem) zapłaci ponad 170 tys. zł. W drugiej połowie roku biuro promocji planuje ogłosić jeszcze jeden przetarg na kolejną porcję gadżetów - do wydania na nie w całym 2011 roku ma 300 tys. zł.
O DROGICH GADŻETACH DLA GOŚCI ZAMÓWIONYCH PRZEZ UMŁ PIERWSZY RAZ PISALIŚMY TUTAJ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Absolutne szaleństwo na nowej okładce Maryli Rodowicz. Wygładzili nawet haluksy!
- Tak Kozidrak spełnia się jako babcia. Paparazzi przyłapali ją na luzie i bez doczepów
- Sykut straci posadę w "Tańcu z Gwiazdami"? Oto, co mówi o planach na przyszłość
- Tak mieszka Luna. Widok z okna zapiera dech. Podobnie jak to, co jest w salonie