Dotyczyło ono nawiązania współpracy, której efektem ma być wspólne kreowanie wizerunku Łodzi poprzez tworzenie marek sportowych, w tym przypadku ŁKS.
Pomysł budowy marki oparty jest na bogatej historii i tradycji klubu, ale też na nowoczesnych praktykach, przyczyniających się do poprawy bezpieczeństwa i budowania przyjaznej atmosfery.
W spotkaniu wraz z grupą studentów Kolegium Towaroznawstwa Politechniki Łódzkiej wzięła udział dr Monika Malinowska-Olszowy. Adiunkt PŁ podjęła się próby przygotowania planu działań, które pomogą zmienić wizerunek klubu tak, aby stał on się ponownie chlubą kibiców i także Łodzi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zapendowska nie pokazuje się już publicznie. Jej ostatnie zdjęcie trafiło do sieci
- Kożuchowska z mężem sfotografowani na komunii syna. Wyglądała jak pierwsza dama |FOTO
- Tak Agata Duda wystroiła się na pogrzeb. Wszyscy na nią patrzyli [ZDJĘCIA]
- Pogrzeb Zielińskiego z najwyższymi honorami. Na ceremonii prezydent z żoną