Wyciągnięte siatki z mikrym napisem i logo imprezy mówiąc łagodnie nie przykuwają uwagi, a wręcz szpecą miasto i degradują sportowe wydarzenie.
Władze Łodzi na promocję MŚ wydały około siedmiu milionów złotych. Za tak bajońską sumę naprawdę można się było postarać o lepszą reklamę. Całe szczęście, że polscy siatkarze na razie walczą jak orły. Entuzjazm, który wywołują, przykryje wszystkie niedociągnięcia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Miliarder Omeny Mensah przebrał się za mandarynkę! Projektant gwiazd ocenia [ZDJĘCIA]
- Słowa Justyny Kowalczyk rok po śmierci męża. Zdradziła, jak wygląda jej życie
- Maciej Dowbor drży o swoją pracę w Polsacie?! Wyjawił nam prawdę o swoich KREDYTACH
- Rafał Mroczek tworzy wymarzony dom. Będzie kosztować krocie [TYLKO U NAS]