- Wyjaśnianiem sprawy, pilnie, zajęły się wydziały: Wydział Obsługi Klientów, który odpowiada za sprawy, dotyczące pacjentów i Terenowy Wydział Kontroli, który kontroluje placówki medyczne i podejmuje interwencje - wyjaśnia Anna Leder, rzeczznik prasowy łódzkiego oddziału NFZ. - Będę na bieżąco informowała o podjętych działaniach i ich efektach.
Każdy pacjent, który ma zastrzeżenia do jakości opieki medycznej w placówkach z kontraktem z NFZ, może i powinien zgłosić to do swojego oddziału wojewódzkiego NFZ oraz przekazać taki sygnał za pośrednictwem całodobowej bezpłatnej infolinii NFZ 800 190 590.
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dorosły syn Grechuty uciekł z domu na dwa lata. Prawdę powiedział po jego śmierci
- Tak wyglądają nieznani uczestnicy "Rolnik szuka żony". Fani muszą sporo nadrobić...
- Syn Bachledy-Curuś poszedł z ojcem w miasto! Przypomina mamę? | ZDJĘCIA
- Szpak jak ufoludek na Marsie. Narobił zamieszania w Stanach Zjednoczonych [ZDJĘCIA]