W papierowej kopercie przyjezdni znajdą turystyczną mapę miasta oraz pięć ulotek o jego atrakcjach: ulicy Piotrkowskiej, muralach, fabrykanckich willach i pałacach, Księżym Młynie oraz jedną opisującą łódzkie TOP 15, czyli najciekawsze miejsca, które koniecznie trzeba zobaczyć.
Tytka Turysty to wspólny pomysł Łódzkiej Organizacji Turystycznej oraz urzędników magistratu odpowiedzialnych za promocję miasta. Jej zawartość będzie się zmieniać, ukazując różne oblicza miasta (np. Łódź filmową, Łódź dla dzieci), a ulotki mają być wydane w 12 językach, w tym m.in. po czesku, hebrajsku, japońsku, angielsku, niemiecku.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Komunie dzieci gwiazd są jak wesela. Najpierw ciało Chrystusa, potem DMUCHANY ZAMEK
- Ujawniamy listę klientów internetowej szamanki! Gwiazdy telewizji i żony piłkarzy...
- Tak żyje "Biały Cygan" Bogdan Trojanek. Zna Viki Gabor, adoptował dziecko z klasztoru
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?