Chodzi m.in. o wymianę średnio dwa razy w miesiącu plakatów umieszczanych w 24 citylightach, czyli podświetlanych gablotach umieszczonych głównie w śródmieściu, na których są reklamowane różne miejskie imprezy. Gabloty te mają być też na bieżąco myte i czyszczone z wszelkich graffiti i naklejek (przynajmniej raz na kwartał).
Inny przetarg dotyczy transportu, przechowywania i montażu m.in. 9 balonów i 14 namiotów reklamowych. Mają być one ustawiane w miejscach wskazanych przez magistrat, tam gdzie będą organizowane np. pikniki rad osiedli, spotkania z prezydent Łodzi itp. Firma, która wygra przetarg ma być dyspozycyjna 24 godz. na dobę – a o miejscu ustawienia sprzętu może być informowana zaledwie z dwudniowym wyprzedzeniem.
Na razie nie wiadomo ile magistrat zapłaci za obsługę sprzętu wykorzystywanego do promocji, ale będzie to kwota wynosząca minimum 200 tys. zł. Wiadomo za to ile Urząd Miasta Łodzi zapłaci za ogłoszenia (w tym za druk nekrologów) prasowe w ciągu roku. Będzie to kwota około 180 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Torbicka kontra Derpienski na Festiwalu w Cannes. Cicha elegancja czy róż i cekiny?
- O tej relacji Rosiewicza i Villas nikt nie wiedział. Prawda wyszła na jaw teraz
- Roxie obwieszona Chanel wybierała obrączki z Kevinem. Mieli wyjątkowe towarzystwo
- Foremniak obnaża sfatygowane stopy. Mogła oszczędzić nam takich widoków? [FOTO]