1/47
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

2/47
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

3/47
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

4/47
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Najlżejsze krzesło świata - Oskar Zięta na festiwalu designu w Fuzji GALERIA

Najlżejsze krzesło świata - Oskar Zięta na festiwalu designu w Fuzji GALERIA

Juwenalia Politechniki Łódzkiej - to będzie koncertowy weekend PROGRAM

Juwenalia Politechniki Łódzkiej - to będzie koncertowy weekend PROGRAM

Oto najpiękniejsze siatkarki plażowe świata! Zobaczcie najlepsze zdjęcia

Oto najpiękniejsze siatkarki plażowe świata! Zobaczcie najlepsze zdjęcia

Zobacz również

Oto najpiękniejsze siatkarki plażowe świata! Zobaczcie najlepsze zdjęcia

Oto najpiękniejsze siatkarki plażowe świata! Zobaczcie najlepsze zdjęcia

Dlaczego nie udało się dotrzymać terminu na Wojska Polskiego?

Dlaczego nie udało się dotrzymać terminu na Wojska Polskiego?