Dane z admonitu przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl przez Instytut Monitorowania Mediów pokazują, że spoty reklamowe zostały wyemitowane 862 razy w telewizji i 819 razy w radiu, co cennikowo kosztowało 4,33 mln zł (internet nie jest jeszcze objęty badaniem Instytutu Monitorowania Mediów).
Od premiery platformy rozpoczęła się jej właściwa kampania reklamowa. W ciągu pierwszego tygodnia reklamy zostały wyemitowane 1132 razy w telewizji, 552 razy w radiu i 15 razy opublikowane w prasie. Cennikowo kosztowało to niecałe 6 mln zł - czytamy na wirtualnychmediach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy
- Skrzynecka WYLECI z "TTBZ"?! Mamy sensacyjne przecieki: "NIKT JEJ TAM NIE CHCE"
- Rafał Mroczek pije kawkę w basenie na Bali. Wiemy, ile nowożeńcy zapłacili za nocleg
- Kubicka na ostatniej prostej przed porodem. Takiej jej jeszcze nie widzieliście