Bogaty asortyment i ceny jak w dyskoncie mają skusić klientów, jednocześnie odróżniając nową sieć od dotychczas wiodących na rynku. Patrząc jednak na hasło reklamowe i wygląd sklepu, nowa sieć mocno nawiązuje do istniejących od lat dużych sieci dyskontów - Biedronki i Lidla. Hasło, którym reklamuje się Ledi, mocno nawiązuje do niedawnego hasła niemieckiego dyskontu Lidl - "Lidl jest tani". W przypadku Ledi jest to "Ledi jest tańszy".
Sieć Ledi będzie miała z kim konkurować. Na rynku dyskontów potentatem jest Biedronka mająca ponad 2,2 tys. sklepów. Na koniec ubiegłego roku w Polsce działało 3 tys. dyskontów.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Maja i Krzysztof Rutkowscy wzięli drugi ślub. Widać, że wydali na niego fortunę? FOTO
- Maciej Kozłowski dwa lata przed śmiercią wziął ślub. Kto był miłością jego życia?
- Cichopek i Kurzajewski nie odpuszczą Smaszcz! Wiemy, czego domagają się w sądzie!
- Uniatowski kompletnie odmieniony. Pokazał się z ogoloną głową i kolczykami [ZDJĘCIA]