MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Promocyjne kopuły Łodzi na Open'er Festival w Gdyni

(msm)
Trzy kopuły przypominające iglo będą promować Łódź na na największych polskich festiwalach - między innymi na Open'er Festival w Gdyni (2 - 5 lipca).

Będą zachęcać do odwiedzania Łodzi w weekendy. Łódź w ten sposób zareklamuje się w Oświęcimiu i Płocku. W kopułach znajdą się strefa odpoczynku i kino 360 stopni - na których będzie można zobaczyć panoramę miasta. Łódź będzie pierwszym miastem w Polsce, posiadającym taką prezentację zrealizowaną za pomocą 12 kamer. "Festiwalowa" promocja miasta będzie kosztować 800 tys. zł - większa część tej sumy to unijna dotacja.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany