Spot dowodzi, że mamy widoki z dachu, szkielety fabryk, że można postrzelać w przeraźliwych przejściach podziemnych. Resztę możliwości filmowej Łodzi skrywa ostatnie padające z ekranu zdanie: „zdziwisz się!”.
Oby stało się dla twórców zachętą i potrzebę zdziwienia budziło.
Filmik, zrealizowany za ponad 73 000 zł, jest w serwisie You Tube, na kanale LodzTube, a Łódź Film Commission chce, żeby był emitowany przed projekcją każdego tytułu, który miasto dofinansuje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zanim stała się gwiazdą, Pakosińska wyglądała jak inna osoba! Poznalibyście ją?
- Absolutne szaleństwo na nowej okładce Maryli Rodowicz. Wygładzili nawet haluksy!
- Tak Kozidrak spełnia się jako babcia. Paparazzi przyłapali ją na luzie i bez doczepów
- Sykut straci posadę w "Tańcu z Gwiazdami"? Oto, co mówi o planach na przyszłość