Czasami znajdą się hojni sponsorzy, jak Witold Skrzydlewski, którzy na swoich barkach dźwigają ciężar utrzymania drużyny, która ostatnimi czasy przyciągała na stadion około 6 tysięcy, a przed ekrany telewizorów ponad 200 tysięcy widzów. Są takie niewykorzystane sponsorskie sytuacje, z których obie strony miałyby korzyść.
Łódzkie lotnisko nie należy do najbardziej znanych w kraju, Europie i na świecie. Takich lotnisk są setki, jak nie tysiące. A miało wyjątkową okazję wyróżnienia się, zareklamowania. Impulsem powinien być incydent, do którego doszło na lotnisku. Długo sprawdzano paszport jednego z najlepszych żużlowców świata Jasona Doyle’a. Służby graniczne nie mogły uwierzyć, że w ciągu tygodnia sportowiec był samolotem w czterech miejscach świata, a pasyport wprost mu puchnie od wbitych ponad 180 stempli bardzo odległych od Polski państw.
Gdyby ktoś z szefów marketingu łódzkiego lotniska albo wydziału promocji lub sportu urzędu miasta pomyślał... Wystarczyło zasponsorować Jasona, a on. przemierzając porty lotnicze na całym świecie, zmieniając samoloty jak rękawiczki. z odpowiednim subtelnym znaczkiem promującym Łódź i jego lotnisko na ubraniu i sprzęcie, byłby najlepszą jego żywą reklamą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Roxie obwieszona Chanel wybierała obrączki z Kevinem. Mieli wyjątkowe towarzystwo
- Foremniak obnaża sfatygowane stopy. Mogła oszczędzić nam takich widoków? [FOTO]
- Pogrzeb Jacka Zielińskiego wydarzeniem ostatnich lat. Koncerty jak na festiwalu
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]