Setki tysięcy czy miliony śledzących profile celebrytów, to idealni odbiorcy promowanych produktów. Niestety, wiele wskazuje na to, że nie zawsze złapiemy w sieci wyśmienitą okazję, jak ją przedstawiają ci, którzy przekonują do kupna.
Sandra Kubicka, modelka z Łodzi, ostatnio reklamuje ekologiczne produkty swojej firmy, zajmującej się sprzedażą kremów, suplementów i zdrowej żywności.
Najnowszy produkt przedstawiany jako „formuła stworzona z myślą o kobietach aktywnych seksualnie, planujących ciążę lub karmiących piersią”, postanowiła przeanalizować znana blogerka Katarzyna Daniłko. Wyszło ciekawie.
„Instagram to nie apteka, a influencerzy to nie są specjaliści! Nie trać pieniędzy na nieprzebadane cukierki! - napisała „pani od jakości”.
Farmaceuta, który na potrzeby posta blogerki, przeanalizował skład suplementu, nie pozostawił na nim suchej nitki.
Okazało się, że produkt o tym samym składzie, który na stronie firmy jest dostępny za 149 zł, w aptece można kupić... pięć razy taniej.
Blogerka pisze też, że Kubicka nie jest właścicielką firmy - jej udział jest w zasadzie symboliczny i zapewne ogranicza się jedynie do bycia „ambasadorką marki”.
Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zborowska pokazała, co zrobił z nią poród. Nie zgadniecie, kogo za to wini [FOTO]
- Ostra balanga Szwed po finale "TTBZ". Tak potraktowała prezenty od fanów [ZDJĘCIA]
- Dom reżysera wystawiony na sprzedaż za 1,5 miliona złotych. W tle rodzinny dramat
- Ile dać na komunię? Roksana Węgiel komentuje. Wspomniała o kopertach pieniędzy