Oczywiście, że S14 z węzłami jest lepsza niż bez nich, ale czy rzeczywiście nie warto budować drogi choćby była bez węzłów? Przypomina mi to sprawę budowy nowego dworca Łódź Fabryczna. Wybudowany kosztem prawie 2 mld zł dworzec pod względem ruchu pociągów nie różni się dziś bowiem pod poprzedniego, starego Fabrycznego – wciąż jest stacją końcową.
Pamiętam, jednak, że gdy rozpoczynała się budowa dworca i były głosy kwestionujące zasadność tej inwestycji – że najpierw trzeba wybudować tunel pod miastem do dworca Kaliskiego, a dopiero potem dworzec – to radni PO tłumaczyli, że warto jednak wybudować najpierw dworzec, bo jego istnienie niejako „wymusi” na rządzie budowę tunelu. I tak się właśnie dzieje. Może i węzły też będą...
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?