Jak informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej, sprzedaż sprzętu, który nie spełnia tych wymagań była i jest możliwa jedynie po poinformowaniu nabywcy i uzyskaniu pisemnego potwierdzenia, że zapoznał się z informacją, iż nabywa sprzęt nie spełniający wymagań. Dlatego konsumenci, którzy (po 26 sierpnia 2011 r., gdy weszły w życie odpowiednie przepisy) nabyli urządzenia nie nadające się do odbioru programów w HD, którzy nie zostali poinformowani o tym przez sprzedawcę, mają prawo do zwrotu towaru.
Zwracając odbiornik należy pamiętać o dowodzie zakupu urządzenia (paragonie, wyciągu z karty kredytowej, fakturze)i powołać się na art. 6 ustawy o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej. Prośby o pomoc w przypadku problemów ze zwrotem odbiorników zgłaszać należy miejskim lub powiatowym rzecznikom praw konsumenta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?