– Były pokryte białym nalotem, twarde, wyschnięte, pogniecione – po prostu niedobre, okropne, stare – opowiada zbulwersowana czytelniczka. – Wydałam na nie sporo, bo 46 złotych. Nigdy dotąd mi się to nie zdarzyło, a kupuję cukierki systematycznie, lubię je mieć w domu, by poczęstować gości.
Pani Jadwiga z mężem 29 września wróciła do hipermarketu z rachunkiem i cukierkami.
– Kierownik zmiany poddał w wątpliwość naszą reklamację, mówiąc, że w ciągu 10 dni od zakupów cukierki pewnie w domu nam się scukrzyły, nie chciał podać swoich danych, chowając identyfikator – opowiada klientka. – Mój mąż wpadł więc na pomysł sprawdzenia, czy nadal sklep ma je w sprzedaży. Kupił trochę i oczywiście okazały się tak samo wstrętne. Jak tak można? Ile ludzi jeszcze się na nie nacięło?
Zwróciliśmy się o wyjaśnienia do sieci Auchan. Po naszej interwencji nakazana została natychmiastowa kontrola w dziale sprzedaży na wagę.
– Przepraszam za jakość, która nie odpowiada oczekiwaniom klientów, a po drugie za obsługę, która nie wykazała się profesjonalizmem – mówi Dorota Patejko, rzeczniczka Auchan Polska. – Klientów zapraszam po zwrot pieniędzy oraz przeprosiny.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Miliarder Omeny Mensah przebrał się za mandarynkę! Projektant gwiazd ocenia [ZDJĘCIA]
- Słowa Justyny Kowalczyk rok po śmierci męża. Zdradziła, jak wygląda jej życie
- Maciej Dowbor drży o swoją pracę w Polsacie?! Wyjawił nam prawdę o swoich KREDYTACH
- Rafał Mroczek tworzy wymarzony dom. Będzie kosztować krocie [TYLKO U NAS]