Farbki do malowania jajek, zające, koszyki wiklinowe i filcowe, kurczaki, ceramiczne kurki, wydmuszki, sztuczne gałązki wierzbowe, wiosenne kwiatki, ozdobne sznury z dekoracjami i serwetki... Na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej wielkanocnych gadżetów, choć dopiero skończył się karnawał, a od świąt dzieli nas jeszcze długi, czterdziestodniowy post.
Oferta dotyczy nie tylko produktów przemysłowych. Również w asortymencie spożywczym można już się zatracić! W dyskontach i marketach rozgościły się na dobre czekoladowe figurki: zające, kurczaczki, baranki...
- W naszej ofercie pojawia się coraz więcej produktów związanych ze Świętami Wielkanocnymi – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, menadżer ds. komunikacji w Lidl Polska. - Już teraz klienci mogą nabywać słodycze, m.in. czekoladowe nadziewane jajka, białe cukrowe baranki czy migdały w czekoladzie.
Handlowcy już przyzwyczaili klientów do wystawiania okolicznościowych produktów z dużym wyprzedzeniem. Na ogół tłumaczą to chęcią przedstawienia jak najbogatszej oferty, daniem czasu na zapoznanie się z nią i dokonaniem przemyślanych wyborów.
W praktyce po wielkanocne produkty teraz sięga jeszcze niewielu klientów. Jeżeli coś kupują, to raczej obrus czy serwetkę niż ciasto z długim terminem przydatności. Starsi ludzie też decydują się na kupno słodkości, którymi zamierzają obdarować wnuki, więc wybierają zabawne figurki, opakowania z czekoladowymi jajeczkami. Pozwala im to na rozłożenie świątecznych zakupów, a tym samym wydatków - w czasie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?