- To był bardzo trudny projekt, bo województwo łódzkie bardzo różni się od innych regionów Polski - mówi Grzegorz Kosson ze spółki, która opracowała nową markę. - To region, który nie stworzył żadnej identyfikacji regionalnej, nie ma poczucia tożsamości mieszkańców. W badaniach wyszła również niechęć różnych ośrodków do stolicy województwa.
Twórcy nowej marki województwa zdecydowali, że wyróżnikiem regionu będzie kilkanaście różnych tematów, które promują Łódzkie, m.in. Festiwal Kolory Polski, Open Hair w Sieradzu, Termy w Uniejowie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Góra Kamieńsk, arboretum w Rogowie, Łódzki Szlak Konny. fot. maciej stanik
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Syn Rosiewicza robi karierę w mediach! Długo ukrywano ten fakt
- Wiemy, jak "Nasz nowy dom" wpłynął na Elżbietę Romanowską. Jej wyznanie może szokować
- Tak mieszka Halina Mlynkova. Ma wspólny pokój do zabaw z partnerem. To ich połączyło
- Cichopek i Kurzajewski wylegują się na jachcie. "Dwie połówki jabłka" [ZDJĘCIA]