Na promocję Łodzi w związku z Expo magistrat wyda ponad 120 tys. zł. Strona internetowa poświęcona tej imprezie ma być w językach: polskim i angielskim oraz francuskim. Ma być aktualizowana dwa razy w tygodniu, a za każdym razem mają na nią trafiać nowe filmy, animacje lub pokazy slajdów.
Dla mieszkańców będą organizowane spacery po parkach Śródmieścia, tam gdzie będą tereny turystyczno-wystawienicze. Spacery będą w dwóch cyklach: maj - czerwiec i wrzesień październik. Poza tym w parku Baden-Powella mają zostać zorganizowane dwa koncerty, w tym jeden w trakcie obchodów majowego święta Łodzi.
Zielone Expo w Łodzi ma się rozpocząć 27 kwietnia i potrwa do do 28 września 2024 r. Głównym terenem wystawienniczym będzie park Baden-Powella i park 3 Maja. Według wstępnych prognoz przyciągnie ok. 4 mln osób. Tematem przewodnim wystawy jest "Natura miasta".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Hit! Pokazali taniec Radwańskiej i jej koleżanek. Tak balowała na weselu znajomych
- Widzowie dopatrują się romansu w TzG! Drobne gesty zdradzają wszystko
- Od sutenerki i żony gangstera do celebrytki. Tak Kaźmierska pięła się na szczyt
- Padliśmy, gdy zobaczyliśmy z bliska stopy Heleny Vondrackovej! Ten widok poraża