Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tesco będzie skanowało twarze klientów

(tj)
pila.naszemiasto.pl
Sieć marketów Tesco instaluje nowoczesną technologię OptimEyes, dzięki której specjalne kamery skanują twarze osób stojących w kolejce do kas. Co to daje?

Dzięki zeskanowaniu twarzy system odczytuje płeć klientów oraz dzieli osoby na 3 kategorie wiekowe. Następnie program wyświetli 10 - sekundowe oferty reklamowe na monitorach dla określonej grupy klientów.

Dziwne promocje w Tesco-FILM

Na początek system OptimEyes zostanie zainstalowany w 450 stacjach benzynowych Tesco w Anglii, przy których działają sklepy Tesco. Jeśli system się sprawdzi, prawdopodobnie trafi również do Polski.

Jak podają dziennikarze tygodnika "Sunday Telegraph" nowa technologia będzie uwzględniała także datę w kalendarzu i porę dnia. W ten sposób klientom stojącym do kasy w godzinach rannych reklama będzie podsuwać np. napój energetyzujący stawiający ich na nogi, a np. grupie kobiet w średnim wieku w porze obiadowej publikacje związane z gotowaniem.

Według zapewnień producenta, nowa technologia nie działa jak kamera uliczna, nie nagrywa obrazu i nie ma na celu identyfikowania osób w takim sensie, jak robią to policyjne technologie identyfikacyjne. Dzieli potencjalnych klientów na kilka typowych kategorii, podsuwając im odpowiednią ofertę - wyjaśnia gazeta.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany